Sunday, March 31, 2013

şık yemek tarifleri

Selam degerli site takipçilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün şık yemek tarifleri yazisini yayinlamaya karar verdik.


Sınav zamanlarınızın en kolay ve en şık yemeğine hazır mıyıııızzz? :))






sik yemek tarifleri 1






- Markete gidip İglo markasına ait (başka markada olur tabii ki, burada onu buldum, orada da var diye ve gerçekten çok beğendiğim için markasını da yazdım) "fish finger" denilen balık kroketlerinden aldım. Bir de burada olup ama Türkiye' de olmayan bir markanın içi sebze dolu olan dondurulmuş ve şekil olarak fish fingerı andıran sebze kroketinden de aldım (Türkiye'de de var, görmüştüm ama markasını hatırlayamadım. Hatırlayan varsa yorum kutusuna alalım kendisini).






- Fırın tepsime / Borcam kabıma fırın kağıdı koydum (sonradan bulaşıkla uğraşmak öğrenci adamı bozar :)  ) ve üzerine 3 adet fish finger ile 2 adet sebze kroketten koyup geri kalanları buzluğa kaldırdım.






- 200 dereceye getirdiğim fırına koydum ve 15 dakika pişmeleri üzere kendilerini fırınla başbaşa bıraktım. (Kutunun üzerindeki pişirme talimatlarını okuyun siz tabii ki, bana bakmayın :) ).






- Onlar pişerken ben 2-3 marul yaprağını yıkayıp elimle küçük parçalara ayırdım. Bıçak kullanmadım ki en azından biraz bana vitamininden kalsın değil mi..?






- Üzerine de 1 domates ve 1 salatalık doğradım.






- Bitmiş salataya bir miktar zeytinyağı koyup hepsini karıştırdım.






- Zaten bu zaman zarfında 15 dk geçiyor. Fırından balık ve sebze kroketlerimi alıp artistik bi şekilde fotoğrafta da gördüğünüz üzere dizdim..






Buuuuu kadar basit, sağlıklı, hafif ve şık...






Afiyet olsun..






- HK!











Hosunuza gidebilecek diger yazilar : milföylü yemek tarifleri

No comments:

Post a Comment