Tuesday, July 30, 2013

gelin damat modeli

Selam sevgili site takipçilerimiz. Bugunku makalemiz gelin damat modeli.


gelin damat modeli 1



Ofiste işler yoğun,projelerden her gün afakanlar bassada beni eve koşa koşa gidiyorum.Nasıl yetişiyosun ne ara yapıyorsun bunları diyenlere; valla akşamları bunlarla meşgul oluyorum zaman bakımından sıkıntı olmuyor diyorum :) Yorgun geliyorum eve ama sevdiğim işlerle uğraşınca deşarj oluyorum rahatlıyorum :) tavsiye olunur :)










gelin damat modeli 2






Gelelim sözün özüne dün akşamki uğraşım :) Takı kurdelerimin sade olması istemedim illa bişiler ekliycem tabiki,sade olmazdı :D Kırmızılı olan anlaşıldığı üzere gelinin yani benim ,diğeri müstakbelimin.Omuzdan aşağı kısmına minik gelin-damat figürü ekledim,çiçek ve nazar boncuğu iliştirdim :)






gelin damat modeli 3






Malzemelerimi hobby marketten temin ediyorum,güllü kırmızı kurdelem bi tek eminönünden.Benim çok hoşuma gitti ,gül motifi hastası biri olarak :)






gelin damat modeli 4






 Madem başlığı açtık konu takı kurdeleleri daha önceden yaptığım siparişlerim olan,bir kaç fotoğrafda daha göstermek istiyorum.Gelin hanımlar beyaz istemişlerdi kurdelerini.






gelin damat modeli 5






Buda boynu incili gelin takı kudelesi,takım sipariş almıştım kadehleriyle birlikte.aynı modelin kırmızısıda güzel duruyor.Kurdele kenarlarını ince bir fisto gitmiştim,boyun incisinin bittiği yerde ise yine güller ön planda :)






gelin damat modeli 6



gelin damat modeli 7






Diyebilirsiniz şimdi,kendininkini neden incili yapmadın :) Olayı abartmak istemedim ,zira gelinliğimin işlemesi var gerdan ve beden kısmında yoğunca,takılmasını,güllerin boyun kısmını kapatmasını istemiyorum :)


Gelelim bel kuşağıma :)






gelin damat modeli 8






Kimi kızlardan duyuyorum şahit oluyorum,kırmızı kurdaleyi klişe ve gereksiz bir adet olarak görüyorlar,saygı duyuyorum.Hatta şimdilerde gelinlik modelleri kendinden kuşaklı çalışılıyor,pembe mor renkte olanlar popüler.Evet öyleside güzel ama kırmızı kuşakta ben takmadım demek istemiyorum,baba evinden çıkan genç bir kızın simgesi gibi bişey :)






gelin damat modeli 9






Kırmızı dolgulu güller kullandım,yanınada kırmızı taşlar...






gelin damat modeli 10






İşte hazırlıklar devam ediyor,daha yapılacak halledilecek kuyruklu bir liste beni bekler,ajandamda üzeri pembe fosforlu kalemle çizilecek...

Diğer takı kurdelesi çalışmalarıma bakmak isterseniz buradan...


HEPİNİZE SEVGİLER























Bu makale ile alakali daha fazla bilgi inceleyebileceginiz kaliteli bir kaynak : kurdele işi nasıl yapılır

No comments:

Post a Comment