Thursday, February 13, 2014

di malaysia gerakan ini dah buat sejak dulu lagi!! cuma sekarang mereka agak kuat!!


dalaman parti besar melayu pas dan umno juga tau, mereka membaca, mereka memerhati, mereka melihat, tetapi apakah mereka ambil tahu?

gerakan terancang untuk bunuh terus kuasa orang melayu dah digerakkan oleh dap, tapi masalahnya golongan liberal dalam pas, sangat kuat menyokong, game mereka cukup cerdik, cara mereka memang taktikal, senang sahaja, cara menaikkan kemarahan rakyat dengan memfitnah kerajaan Islam sekarang ni dah di buktikan di tunisia, mesir, malah negara-negara arab yang lain dah termasuk dalam agenda mereka.

sekarang ni malaysia mereka dah lakukan sebaik mungkin pada pru13 yang lepas, dari propaganda, perhimpunan bersih, fitnah bangla, blackout, semua itu menzahirkan supaya rakyat membenci kerajaan, taktikal warfare cara kotor ini boleh menguntungkan pihak mata satu, iaitu freemason!! zionis aka yahudi israel!!

tetapi Allah tidak mengizinkan mereka menang pada pru13 yang lepas, kerana syukur alhamdulillah orang melayu secara majoriti menolak cara rakus mereka berpolitik dan membuat onar, jadi apakah next stage perancangan mereka lagi terancang? harap kita dibarisan kerajaan barisan nasional, umno terutamanya, kuatkanlah barisan tentera maya kita, bukan kita bergaduh sama sendiri, itupun antara game yang dibuat oleh golongan mata satu ni, hati-hati!!


di malaysia gerakan ini dah buat sejak dulu lagi cuma sekarang mereka agak kuat 1


ps: bercerai kita roboh, bersatu kita kuat, ingatlah tanah ini tanah bertuah.. biarkan melayu zuhud dan urban dengan jilatannya kepada zionis dap, kita yang ada sekarang, impaknya kita kena sedarkan golongan yang hanyut dengan pancaroba buatan zionist terhadap negara kita!!

No comments:

Post a Comment