Thursday, February 13, 2014

parmaksız eldiven...açıklamalı...



parmaksiz eldiven aciklamali 1



parmaksiz eldiven aciklamali 2


evet..çok sevdim bunları yapmayı..çeşit çeşit yapıp çevremde kim varsa hediye ediyorum..çok sevildiler...
http://minikmini.blogspot.com/ arkadasım geçenlerde tarif etmemi istemişti bu eldivenleri...resimleyerek anlatmaya çalıştım yapmak isteyenler için...


parmaksiz eldiven aciklamali 3
 46-47 zincr çekip birleştirdim


parmaksiz eldiven aciklamali 4
 2 zincir çekip bir zincir atlayarak 2 kerede çektiğim trabzanlarla devam ettim.


parmaksiz eldiven aciklamali 5



parmaksiz eldiven aciklamali 6



parmaksiz eldiven aciklamali 7



parmaksiz eldiven aciklamali 8
 5 sıra yaptım.6.sırada başparmak için delik açmak üzere 11 zincir çektim.boşluk oluşturup kapadım


parmaksiz eldiven aciklamali 9



parmaksiz eldiven aciklamali 10
 başparmak deliğinden sonra 8 sıra örüp bitirdim süsleme için fiyonk yaptım.renkli iplerle sık iğne geçtim.


parmaksiz eldiven aciklamali 11



parmaksiz eldiven aciklamali 12


sevgiyle kalın...

No comments:

Post a Comment