Friday, August 24, 2012

Eid Mubarak!


Hayırlı Cumalar herkese!






Nasılsınız? Ben iyiyim, çok şükür. Bir baktım en son 3 Ağustos'ta blogumu yenilemişim; bugün ise ayın 24'ü. Ağustos benim için blog anlamında pek verimli geçmemiş gibi görünse de, hem Facebook sayfamda, hem Twitterda, hem de instagramda (@alternativewardrobe) gayet faaldim. Takip etmek isteyen herkesi beklerim! ;)






 






Annem ve erkek kardeşim umredeler; Allah izin verirse bu akşam dönecekler. Ablam hasta ve yatağından kalkamadığı için yemeğinin hazırlanması, evin toparlanması, ona yalnızken eşlik etmemiz gerektiği için bizimkiler dönene kadar annemlere taşındık. O yüzden son günlerde twittera girecek vakit bile bulamıyordum. Ama bayramda giymiş olduğum kıyafeti sizlerle paylaşmak istedim. Aslında açık havada fotoğraf çekilecektim ama hava bayram günü kapalı olduğu için annemlerin salonunu fotoğraf stüdyosu niyetine kullanmaya karar verdim. Eşime bu güzel fotoğraflar için teşekkür ederim. ;) 













Yeşil elbisemi çook severek giydim! :) Çocuklar gibi şen, salına salına gezdim bayramın birinci günü. İşin en güzel ve blogu ilgilendiren tarafından bahsedeyim hemen, o da bu kıyafete internetten ulaşılabilmesi.. Kuaybe Gider tasarımı elbiseme benim gibi markanın websitesinden göz atabilir ve online alışveriş yapabilirsiniz. Kesinlikle şık bir yerde gerçekleştirilen nikahta, hatta düğünde dahi giyilebilir, zaten abiye havasında.. Duruşu, kesimi ve en önemlisi arkadaki hafif kuyruğu çok tatlı! ;) Bayram için fazla havalıydı. Bu yüzden ben de belinde zarif taşlı bir kemer, parıltılı ayakkabı ve minik bir portföy ile tekrar kullanmayı düşünüyorum. ASOS indiriminden çok hoş bir kemer kaptım, kargodan gelmesini bekliyorum. ;)  










 Şalım İpekevi ama bu sefer ablamdan arakladım. Gold rengine yakın, yumuşak, hoş bir tonu var. Önce belimde gördüğünüz dore kemerle kombinledim, şalımla ve elbisemle uyumlu olsun diye. 










Daha sonra aşağıdaki siyah kemerle takma gereği hissettim, ayakkabıma daha çok uyduğunu düşündüm. Kemerlerin modeli aynı, ikisi de Butik Modakolik'ten.







Kıyafetim bazı resimlerde farklı duruyor olabilir, tek sorumlusu ışıktır, öyle biline! :) Bu tarz elbiselerde en sevdiğim şey kişiyi zarif göstermesi. Boyunuz çok çok kısa olmadığı sürece rahatlıkla böyle bir elbisenin altına hafif bir topuklu giyip süzülebilirsiniz. Ya da sorun değil, platform giyip boy farkını kolayca kapatırsınız. Biz kadınlar çok şanslıyız yahu.. İyi ki kadın olarak dünyaya gelmişiz! ;)







Her Ramazan Bayramı'nda ailecek babaannemlerde kahvaltı yapıyoruz; bu sene de geleneksel kahvaltımız gerçekleşti. Tabii ki gördüğünüz kombinle değil, daha salaş bir kıyafetleydim. Hatta şöyle diyeyim, sanırım siyah bir abaye giyiyordum. ;) Kahvaltı sonrası hazırlanıp resimde gördüğünüz şekilde giyindim ve kayınvalidemlere geçtik. Kokoş halimle ortalarda dolandım birazcık. :) Sonra tekrar eve dönüş, vs. Akşam eşimin dayılarını görebilmek adına tekrar kvalidemlere geçtiğimizdeyse resimdekiyle alakası olmayan bir kombin vardı üzerimde. 1 güne 3 kombin sığdırdım anlayacağınız. Diğer 2si bunun kadar görülmeye değer nitelikte olmadığı için onları es geçtim.



 






Kapanış pozum!


Unutmadan, ayakkabılarım sevgili eşimin hediyesi. :)


Sizleri, blogumu, sosyal medyada aktif olmayı çooook ama çoook özledim! 


İnşallah bomba gibi döneceğim. (Yazar burada kendini kandırır) :P


Sevgiler,














Serra Yılmaz Ün

No comments:

Post a Comment