Saturday, August 18, 2012

Güpür Dantele Boncuk İşleme




Bu tarz çalışma yapanlarınız vardır mutlaka, benim bu teknikle yaptığım ilk çalışma. Kırık beyaz şanzelize kumaş üzerine Gutterman kumaş yapıştırıcısı ile ve çok çok az yapıştıcı kullanarak güpür dantelleri istediğimiz gibi dizayn edip, yapıştırıyoruz kumaşa.Yapıştırmamızın sebebi boncukları güpüre dikerken kumaş üzerinde kaymamasını sağlamak.Yapıştırıcıyı az kullanmalıyız aksi halde iğne girmiyor.Daha donra güpür dantelin üzerini kum boncuk, kesme boncuk, pul ve boru boncuklarla işliyoruz, ben gümüş rengini tercih ettim.

Güpür dantelin tanesini Ankara Karademir'den 5TL'ye aldım, İstanbul'da çok daha ucuza bulunabilir.Arka ve ön yüzün birleşim yerine ince gümüş rengi bir harç diktim...

Aynı teknikle bir pike takımı hazırlıyorum şimdi, diğer işlerin yanısıra yaptığımdan henüz bitmedi.

Sağlıcakla ve mutlulukla kalın, iyi bayramlar diliyorum herkese...






















No comments:

Post a Comment