Tuesday, April 23, 2013

ıgne kasnagından havlu kenarları

Merhaba sevgili site ziyaretcilerimiz. Bugunku yayinimiz ıgne kasnagından havlu kenarları.


igne kasnagindan havlu kenarlari 1


Aralık Ayının 2. Salısından Merhabalar Herkese!!!


2012 yılını da bitirmek üzereyiz...2013 önce sağlık sonra huzur,neşe,mutluluk ve başarı getirsin hepimize...


Daha önce metal motif aparatı ile yapılan motiflerden bahsetmiş , bir iki deneme yapmıştım...Yapılışı çok basit ve tamamen kendi el becerinize ve hayalinize kalmış...Motiflerdeki şekilleri kendiniz ayarlayabilirsiniz veya daha önce yapılanlara bakıp yapabilirsiniz...Evde bulunan ip ile bu motifi yaptım...


igne kasnagindan havlu kenarlari 2


Daha sonra kenarlarını bir sıra 3 zincir ile döndüm... 


igne kasnagindan havlu kenarlari 3


Daha sonra her boşluğa 2li trabzanla 3 direk yapıp 1 zincir çektim... 


igne kasnagindan havlu kenarlari 4


2. motifi diğeri ile birleştirdim....


Fikrimi değiştirmezsem hırka yapmak istiyorum ama önce sıradaki işlerimi toparlamalıyım....



Bu makale ile alakali daha detayli yazi gorebileceginiz faydali bir web sayfasi : iğne kasnağında dantel

No comments:

Post a Comment