Saturday, August 31, 2013

Günün Notları



gunun notlari 1


- Çok canım sıkkın blog benden güzel cümleler bekleme, baştan uyarayım!

- Aslında vereceğim çok güzel konser, oyun haberleri vardı ama dedim ya tadım yok.

- Kafa dinlemek istiyorum, sonbahar gelsin alıp başımı gideyim istiyorum, sadece doğa ve fotoğraflar olsun birkaç gün hayatımda, tabi huzurla birlikte...

- Bir de insanlar artık kırmaktan vazgeçsin istiyorum, hakikaten yoruldum.

- Bir de şu üzerimdeki ergen hali gitsin istiyorum, sürekli şikayet etmek beni bile yoruyor...

- Dur yine dayanamadım yazayım bari, hem şikayet etmekten sıkıldım.

- Salon ve Babylon yeni sezon konser haberlerini vermeye başladı. Benim gitmeyi planladığım birkaç isim var onları yazayım tamamı için sitelerine bakarsınız artık ne yapalım...

- Avishai Cohen, 18-19 Aralık tarihlerinde Babylon’da.

- Ane Brun, 21-22-23 Kasım'da Salon'da.

- Moddi, 4-5 Ekim'de Salon'da.

- Agnes Obel, 5-6 Aralık'ta Salon'da.

- Olafur Arnalds, 19-20 Kasım'da Salon'da.

- Filmekimi 28 Eylül – 6 Ekim tarihleri arasında olacakmış.

- Oyun Atölyesi yeni sezona Kim Korkar Hain Kurttan? ve Nehir isimli oyunları hazırlıyormuş.

- Tiyatro Akla Kara’nın yeni sezon oyunları ise Aşk Köpekliktir, Cyrano De Bergerac ve Arsız Davet olacakmış.

- Fotoğraftaki gibi bol anı biriktireceğimiz bir sezon olsun.

- Şimdilik aklıma gelenler bunlar, yeni haberler geldikçe eklerim artık.

No comments:

Post a Comment