Wednesday, August 21, 2013

iplik oya çeşitleri

Merhabalar degerli web sitesi takipçilerimiz. Bugunku konumuz iplik oya çeşitleri.



Tığ Oyası Örnekleri 2012 - 15 örnek 



Yazma kenarlarına oya yapmak için tığ oyası örnekleri arayanlara 15 örnekten oluşan bu yayınımı hazırladım. Umarım aralarında beğendiğiniz örnekler olur. Ben de bu blogu açmadan önce yazma kenarına oya yapmak için internette araştırma yapmıştım ve bir süre sonra bir blogta çok güzel örnekler bulmuştum. O blogta oya örneklerini bulduğumda çok sevinmiştim ve blog sahibine çok dua etmiştim. Ondan sonra bende elimdeki örnekleri paylaşmak istedim ve benim gibi oya örneği arayanlara faydalı olabilmesi için bu blogu oluşturdum. Ama şimdi paylaşmak istediğim başka elişi örnekleri olduğunda onları da paylaşıyorum :)



iplik oya cesitleri 1iplik oya cesitleri 2





iplik oya cesitleri 3iplik oya cesitleri 4


iplik oya cesitleri 5iplik oya cesitleri 6



iplik oya cesitleri 7



iplik oya cesitleri 8iplik oya cesitleri 9



iplik oya cesitleri 10iplik oya cesitleri 11



iplik oya cesitleri 12iplik oya cesitleri 13



iplik oya cesitleri 14iplik oya cesitleri 15



iplik oya cesitleri 16iplik oya cesitleri 17



iplik oya cesitleri 18iplik oya cesitleri 19



iplik oya cesitleri 20iplik oya cesitleri 21



iplik oya cesitleri 22iplik oya cesitleri 23



iplik oya cesitleri 24iplik oya cesitleri 25


iplik oya cesitleri 26iplik oya cesitleri 27



iplik oya cesitleri 28iplik oya cesitleri 29



iplik oya cesitleri 30iplik oya cesitleri 31




Kesinlikle onerdigimiz diger konular ve siteler : oya motifleri

No comments:

Post a Comment