Wednesday, September 25, 2013

Loreal Infaillible Fondoten ve Günün Makyajı..


Bu fondoteni sevgili 7/24 Makyaj'ın  blog satışından almıştım. Yıllar önce neredeyse bembeyaz rengini aldığım için kullanamamıştım. Yapısının güzel olduğunu,cildi pürüzsüz gösterdiğini anlamıştım fakat renk olmayınca nafile. Baktım bu renk bana uygun hemen aldım çokta memnun kaldım. Tam tahmin ettiğim gibi renk uyunca yapısı muhteşem oluyor. Benim cildim kuruya dönük öncelikle onu belirteyim. Yapısı kalın ama bu sıcaklarda bile akma,bulaşma yapmayan bir fondoten.Bu yazın vazgeçilmezi oldu.Hatta elimde fondotenlerim olmasa ve aklımda yeni markalar olmasa indirimde stoklardım.


loreal infaillible fondoten ve gunun makyaji 1
Duruşu çok net gördüğünüz gibi aşırı mat değil,parlak hiç değil. Bendeki rengi vanilla eclat. Gün boyu ciltte kalan ( sıcaklarda bile ) bir fondoten arayışındaysanız şiddetle tavsiye ederim. 


loreal infaillible fondoten ve gunun makyaji 2
Dün öğlen saatlerinde yaptım bu makyajı ve gece 1 buçuğa kadar cildimdeydi hiç sorun yaşamadım..


Sevgiler..



loreal infaillible fondoten ve gunun makyaji 3



No comments:

Post a Comment