Wednesday, September 25, 2013

YSL Babydoll Maskara



ysl babydoll maskara 1


Bir aydan biraz daha fazla zaman önce elime bu harika YSL paketi geçti. Her zamanki şık ve zarif sunumuyla YSL gönlümde taht kurmuş bir marka. Bu paketteki makyaj çantası, göz makyajı temizleyici, göz kalemi ve maskara da ambalaj konusunda beni yanıltmadı. Özellikle maskara muhteşem görünüyor.


ysl babydoll maskara 2


Günlük hayatta bol bol denedim ama benim için çok önemli olan bir gecede kullanıp uzun süre kullanımdaki etkisini görüp öyle yorumlamak istediğim için bu yazıyı biraz beklettim.

Kullandığım süre boyunca kirpiklerimi yapıştırmadan çok güzel uzattı ve yeterli bir hacim kazandırdı. Ne çok ıslak ne de kuru bir yapısı var, tam kararında diyebilirim. Kesinlikle dökülme yapmadı. Özellikle uzun süre kullanımda dökülme yapmaması benim için çok önemli. Bahsettiğim özel günde de beni bu konuda yarı yolda bırakmadı.


ysl babydoll maskara 3


Fırçasının kullanımı çok rahat. Zaten bu tür plastik fırçaları çok seviyorum. İnce olduğu için de tek tek kirpiklerinize ulaşma imkanı veriyor size.

Son zamanlarda lens kullanmaya başladığım için gözlerim çok sulanıyor ve rimeller bulaşma yapabiliyor ama Babydoll maskarayla bu konuda sorun yaşamadım.


ysl babydoll maskara 4


Benim için olumsuz diyemeyeceğim fakat garipsediğim özelliği parfüm içermesi oldu. Değişik bir kokusu var, kötü değil ama gerekli de değil bence. Zaten kokusu yarım saat içinde uçup gidiyor. Kokusunun olması hassasiyet oluşturmadı bende.


ysl babydoll maskara 5






Uygulanmış hali de bu şekilde. Temizlemesi hem Bioderma h2o'yla hem de Ysl temizleyiciyle çok kolay. Kısacası ben beğendim. Hem günlük hayatta hem özel günlerde güvenebileceğim bir maskara oldu.


Sevgiler.

*Basın ürünüdür. YöntemPr'a çok teşekkür ederim.

No comments:

Post a Comment