Friday, September 6, 2013

PRATİK PASTA





pratik pasta 1
Hayırlı Cumalar dilerim tüm ziyaretçilerime hepimizin Cuması mübarek olsun.....

Sıcaklarda soğuk lezzetler iyi gider diye düşündüm ve pratik pasta yaptım...

Tarifimize geçelim dilerseniz...

Pastamda yeni kek tarifi denedim ama diğer keklerim gibi yumuşak olmadı bu yüzden tarifini vermiyorum buradaki kek tarifimden yapabilirsiniz...

Malzemelerimiz:

Fazla kalın olmayan kalıbımıza uygun kek

1 poşet orman meyveli krem şanti

1 poşet sade krem şanti

300 ml süt

Pastamızın yapılışı:

Keki pişirdiğim kalıbın içine koydum....

Önceden hazırladığım ve dolapta beklettiğim orman meyveli şantiyi kekin üzerine yaydım dolapta şantinin donmasını bekledim...


pratik pasta 2
Daha sonra sade şantiyide pembe şantinin üzerine yaydım tekrar dolapta beklettim pastamızdaki şantiler donunca kelebçeli kalıbtan pastayı çıkardım...

En son pastayı damla çikolata ve inci şekerle süsledim...

İşte bu kadar afiyet şifa olsun....






No comments:

Post a Comment