Thursday, April 17, 2014

BAZI HABERLERİM VAR :)








Ayçiçeğine bayılırım. Neden ayçiçeği denmişse, adı güneş çiçeği olmalıydı. Bazıları günebakan diyor daha doğru bir ad.


bazi haberlerim var 1
bazi haberlerim var 2 Neyse, bu güzel, kocaman çiçeği saksıda yetiştirme hevesine kapıldım. Öyle ya mevsiminde tarlalardan çok uzak yerlerde bile yol kenarlarında kendi kendine ortaya çıkıyorlarsa, neden saksıda da yetişmesin? Kuruyemişçiden çiğ çekirdek aldım. Satıcı siyah mı beyaz mı deyince, hangisinin çiçeği daha büyük olur bilmediğimden ikisinden de aldım. Google amcaya başvurdum, çoğunlukla çekirdeklerin pamuk içinde çimlendirildiğini gördüm. Ama kabuğunun nasıl olması gerektiği konusunda bilgi bulamadım. Aklıma gelen üç ihtimali de uyguladım. Sağlam kabuklu, çatlatılmış kabuklu ve kabuğundan çıkarılmış çekirdekleri nemli pamuklara yatırdım. Kabın kapağına da delikler açtım. Bakalım ne olacak.


bazi haberlerim var 3


Çiçek hevesinden söz açılınca, benim şu sokakta bulduğum menekşe yaprağımın son durumunu da göstereyim dedim. Artık çiçek açması yakındır herhalde.Bu yaprakçığın hikayesi burada

Bazı haberlerim var demiştim değil mi :))) Burada hayatımızda ilkler yaşıyoruz. Geçenlerde çok faal bir hanımla tanıştık. Yaşsız kadınlardan. Bakımlı, hoş, cıvıl cıvıl. Sohbet arasında "Cumartesi koromuz var beklerim" dedi. Biz de konser sandık sevinerek gittik. Aaa meğer yeni bir koro kuruyorlarmış, bizi de koroya dahil olmamız için davet etmişler. Kendimizi apar topar korist olarak bulduk :))) Eğlenceli, değişik bir durum. Hocamız TRT İzmir radyosu sanatçılarından Zeki Eroğlu. Ud çalıyor. Bir de şimdi adını anımsayamadığım bir bey var. Hem avukat hem kanunî. Şimdilik hoş geldi, sonra ne olur bilemiyorum :)

Koroda tanıştığımız bir başka hanım, 8 Mart kadınlar gününde kadın sanatçıların katıldığı bir karma sergi açacaklarını söyledi ve beni de davet etti. Anneler derneği düzenliyormuş. Dernek başkanı ve üyeleriyle tanıştırdı. Sergi stand sayısının az olması nedeniyle ben katılmamak istedim, öyle ya, dün gel, pat diye ortaya çık... utandım. Çalışmalarımın sergide bulunması için ısrar ettiler. Utana sıkıla ve de doğrusu memnuniyetle kabul ettim. Bu katıldığım ilk sergi olacak. Ve Sevgili Gülsüm'ün kulaklarını çınlattım. Bana sergi aç, sergiye katıl diye hep gaz veriyordun ya, buyur bakalım :)))


Bu günlük bu kadar. Mutlu kedi Uyku ile günü kapatıyorum.Öpüldünüz.


bazi haberlerim var 4








No comments:

Post a Comment