Tuesday, April 1, 2014

tig sisle canta kenari cicek yapimi

Merhaba sevgili web sitesi okurlarimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün tig sisle canta kenari cicek yapimi makalesini paylasmaya karar verdik.


 



gümüş bileklik



kızlarım arkadaşlarına gümüş renkli ipten bileklik yapıp hediye ettiler. baktım güzel duruyor birde ben yapayım istedim hoş da oldu taktım saatimin yanına güzel durdu.  


ne için aldığımı unuttuğum gümüş renkli ipim de değerlenmiş oldu. ama ipten çok var ne yapabilirim bu iple bilmiyorum. bir fikri olan bana söylesin ne olur.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 1



tig sisle canta kenari cicek yapimi 2



tig sisle canta kenari cicek yapimi 3



tig sisle canta kenari cicek yapimi 4



tig sisle canta kenari cicek yapimi 5



tig sisle canta kenari cicek yapimi 6



tig sisle canta kenari cicek yapimi 7


pişmaniye kutusundan çerçeve



kaynımın Ankara dan getirdiği pişmaniyeleri afiyetle yedik.(onada burdan teşekkür ediyorum tekrar). kutusunu da değerlendirdik. çerçevenin içine pişmaniyeden daha tatlı kızımın resmini yerleştirdim.


 şeker mi şeker bir çerçeve oldu.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 8


tig sisle canta kenari cicek yapimi 9



tig sisle canta kenari cicek yapimi 10



tig sisle canta kenari cicek yapimi 11



tig sisle canta kenari cicek yapimi 12



tig sisle canta kenari cicek yapimi 13


peçete halkaları 3

evetttt bunlarda benim peçete halkalarım. daha önce arkadaşlarımın yaptıklarını yayınlamıştım işte bunlarda benim yaptıklarım.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 14



tig sisle canta kenari cicek yapimi 15



tig sisle canta kenari cicek yapimi 16



tig sisle canta kenari cicek yapimi 17



tig sisle canta kenari cicek yapimi 18



tig sisle canta kenari cicek yapimi 19



tig sisle canta kenari cicek yapimi 20



tig sisle canta kenari cicek yapimi 21


peçete halkaları 2



 yeni peçete halkaları şimdi çıktı fırından. eveettt bunlarda Özlem arkadaşımın yapmış olduğu peçete halkaları. herkes mutfağına ve yemek takımına uygun birşeyler yapmaya çalıştı buyrun çalışmalarımıza



tig sisle canta kenari cicek yapimi 22







tig sisle canta kenari cicek yapimi 23



tig sisle canta kenari cicek yapimi 24



tig sisle canta kenari cicek yapimi 25



tig sisle canta kenari cicek yapimi 26


peçete halkaları



Uzun zamandır yapmayı düşünüyordum bir türlü muvaffak olamadım. Arkadaşlar hep birlikte yapacaktık fakat Canan bizden hızlı çıktı ve ilk bitiren o oldu. Şimdi size Cananın yaptığı peçetelikleri göstereyim. bizimkileri de inşallah biter bitmez yayınlıcam.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 27



tig sisle canta kenari cicek yapimi 28



tig sisle canta kenari cicek yapimi 29



tig sisle canta kenari cicek yapimi 30



tig sisle canta kenari cicek yapimi 31



tig sisle canta kenari cicek yapimi 32



tig sisle canta kenari cicek yapimi 33


Bende mum yaptım



bende eski mumları yeni mum haline getirdim. şu internet ne mübarek bir şey. öyle değerlendirmeler, öyle güzel paylaşımlar görüyorumki anlatamam. aklımda yapacağım okadar çok şey var ki. hepsini yavaş yavaş fırsatım oldukça gerçekleştirmeya çalışyorum. bunlardan birisi de mum du oda oldu şimdi sıra diğerlerinde.


yapılışını resimlerle anlatmaya çalıştım.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 34



tig sisle canta kenari cicek yapimi 35



tig sisle canta kenari cicek yapimi 36



tig sisle canta kenari cicek yapimi 37



tig sisle canta kenari cicek yapimi 38



tig sisle canta kenari cicek yapimi 39



tig sisle canta kenari cicek yapimi 40


HACİVAT İLE KARAGÖZ



kızımın performans ödevi için yaptığımız karagöz ile hacivat. tabikibunları oynatmak için birde sahne yapmak gerekir değil mi? bizde aynen öyle yaptık. bizim içinde güzel bir eğlence oldu.


karton kutunun kenarlarından 3 cm bırakarak bir pencere açtık. kenarları yapışkanlı kağıt ile kapladık. perdeler çiçeklerin sarıldığı tüllerden yapıldı. ortasındaki beyaz kağıt ise fırınlarda kullandığımız  pişirme kağıdı. ortaya böyle bir çalışma çıktı. bakalım öğretmenimiz beğenecekmi?


tig sisle canta kenari cicek yapimi 41


tig sisle canta kenari cicek yapimi 42



tig sisle canta kenari cicek yapimi 43



tig sisle canta kenari cicek yapimi 44



tig sisle canta kenari cicek yapimi 41



tig sisle canta kenari cicek yapimi 46



tig sisle canta kenari cicek yapimi 47



tig sisle canta kenari cicek yapimi 48



tig sisle canta kenari cicek yapimi 49



tig sisle canta kenari cicek yapimi 50


mini vazo



maden suyu şişesinden mutfak masamın üzerine yaptığım mini vazo.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 51



tig sisle canta kenari cicek yapimi 52



tig sisle canta kenari cicek yapimi 53



tig sisle canta kenari cicek yapimi 54



tig sisle canta kenari cicek yapimi 55



tig sisle canta kenari cicek yapimi 56


mutfak yenilemesi



mutfağıma ufak dokunuşlarla bir kaç yenileme yaptım. 


bunlardan birincisi tüllerim . tülleri 15 tatide eskişehire gittiğimde aldım 3 tl ye. kestim üzerine perde düğmesi taktım artan tülüde masanın  koyup üzerine  kalın seffaf koruyucu serdim.


ikincisi ise dolaplarım. lojman dolaplarım turuncu renkli teneke dolaplardandı malesef onuda beyaz yağlı boya ile boyadıktan sonra üzerine desenli yapışkanlı kağıtla hareketlendirdim. 


son halini fotoğrafladım beğenilerinize sunuyorum.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 57



tig sisle canta kenari cicek yapimi 58
 


tig sisle canta kenari cicek yapimi 59



tig sisle canta kenari cicek yapimi 60
 


tig sisle canta kenari cicek yapimi 61



tig sisle canta kenari cicek yapimi 62


tig sisle canta kenari cicek yapimi 63


kitap ayracı



 bir ufak değerlendirme yaptım. aldığım kazağın etiketinden kitap ayracı yaptım. ufakda olsa değerlendirmek güzeldir . herkese hatta herşeye ikinci bir şans daha verilmeli diye düşünüyorum haksız mıyım ?





tig sisle canta kenari cicek yapimi 64



tig sisle canta kenari cicek yapimi 65


tig sisle canta kenari cicek yapimi 66



tig sisle canta kenari cicek yapimi 67


peçetelik yenileme



eski peçeteliğim sade ve ahşaptandı. artık biraz deişsin istedim yeni bir form kazandırayım istedim. ufak tefek değişikliklerle şimdiki halini aldı.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 68



tig sisle canta kenari cicek yapimi 69



tig sisle canta kenari cicek yapimi 70



tig sisle canta kenari cicek yapimi 71



tig sisle canta kenari cicek yapimi 72



tig sisle canta kenari cicek yapimi 68


noel babanın geyikleri



yılbaşı geldiğinde kızların adasına yaptığım noel baba. resmi gördüğüm zaman bayıldım. fakat yaparken aynı formda olmadı.onun  için ilk gördüğüm resimle yayınlamak istedim. resmi nerden gördüğümü hatırlayamadım.  bu yüzden link veremicem. bunlarda benim yapım aşamalarım. göstereyim istedim


tig sisle canta kenari cicek yapimi 74



tig sisle canta kenari cicek yapimi 75



tig sisle canta kenari cicek yapimi 76


tig sisle canta kenari cicek yapimi 77





tig sisle canta kenari cicek yapimi 78





tig sisle canta kenari cicek yapimi 79



tig sisle canta kenari cicek yapimi 80



tig sisle canta kenari cicek yapimi 81


boy ölçüm çetveli




kızlarımla birlikte yaptığım boy ölçme cetveli. aslında küçük kızım Azra'nın performans ödevi . 2 sınıfa gidiyor. uzunluk ölçülerini işliyorlar. konuyla ilgili 1 metrelik cetvel yapılması istenmiş öğretmeni bizde bunu yaptık. zürafa çizdik birazda boynunu uzattık. çiçeklerle böceklerle süsledik. güneşini bulutunu yaptık ve  1 metreye tamamladık. işte yaptığımız cetvel burada  ( bu arada öğretmenimiz bu cetvele 80 vermiş.)


bu arada bir kota aşım sorunu yaşadım. sağolsun hobi huzur bu konuda bilgilendirdi beni çok teşekkür ediyorum kendisine. inşallah sorun çözmeye çalışıyorum. sanırım olacak


tig sisle canta kenari cicek yapimi 82



tig sisle canta kenari cicek yapimi 83



tig sisle canta kenari cicek yapimi 84



tig sisle canta kenari cicek yapimi 85



tig sisle canta kenari cicek yapimi 86



tig sisle canta kenari cicek yapimi 87



tig sisle canta kenari cicek yapimi 88



mor bileklik

mor boncuklarla yapılan kolay ve şık bileklik. kızımın bileğine çok da yakıştı.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 89



tig sisle canta kenari cicek yapimi 90



tig sisle canta kenari cicek yapimi 91



tig sisle canta kenari cicek yapimi 92



tig sisle canta kenari cicek yapimi 93



tig sisle canta kenari cicek yapimi 94



tig sisle canta kenari cicek yapimi 95


Bunlar da ilginizi


tişörtleri süsleyelim

kızıma aldığım tişört bana pek sade geldi. canlandırmak renklendirmek lazım dedim ve boncuklarla süsledim. evde annemin verdiği eskiden oya yapılan kum boncuklarla süsledim. şimdi daha canlı ve renkli oldu.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 96



tig sisle canta kenari cicek yapimi 97



tig sisle canta kenari cicek yapimi 98



tig sisle canta kenari cicek yapimi 99



tig sisle canta kenari cicek yapimi 100



tig sisle canta kenari cicek yapimi 101



tig sisle canta kenari cicek yapimi 102



tig sisle canta kenari cicek yapimi 103



tig sisle canta kenari cicek yapimi 104



tig sisle canta kenari cicek yapimi 105


kolluk

aslında amacım eski çoraptan tozluk yapmaktı fakat çorap biraz küçük gelince kolluğa dönüştü. hiçde fena olmadı. istesem belki yapamazdım. çok beğendim. başka bir versiyonunuda görmüştüm. gömlek kolundanda yapılabiliyor aynısı. benimkide biraz  uzunu oldu. tozluk gitti kolluk geldi.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 106



tig sisle canta kenari cicek yapimi 107



tig sisle canta kenari cicek yapimi 108



tig sisle canta kenari cicek yapimi 109



tig sisle canta kenari cicek yapimi 110



tig sisle canta kenari cicek yapimi 111



tig sisle canta kenari cicek yapimi 112



tig sisle canta kenari cicek yapimi 113



tig sisle canta kenari cicek yapimi 114



tig sisle canta kenari cicek yapimi 115



tig sisle canta kenari cicek yapimi 116



tig sisle canta kenari cicek yapimi 117



tig sisle canta kenari cicek yapimi 118



tig sisle canta kenari cicek yapimi 119



tig sisle canta kenari cicek yapimi 120



kızlarıma tütü



uzun zamadır aklımda olan fakat bir türlü yapmaya fırsat bulamadığım tütüleri sonunda yaptım. yarın büyük kızım Afra'nın doğum günü . doğum günü hediyesi olarak ona tütü yaptım. tabiki küçükler aradan çıkıp hani bana deyince birde küçüğe yaptım.


 büyük tütü için 2.5 mt tül. küçük tütü için 1.5 mt tül kullandım. tülleri 10 cm. eninde kestim. etek boyu çocuğunuzun uzunluğuna göre değişir.


doğum günün kutlu olsun canım kızım. iyiki varsın.nice mutlu yıllara. allah yokluğunuzu göstermesin. uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum. herşey gönlünce olsun.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 121



tig sisle canta kenari cicek yapimi 122



tig sisle canta kenari cicek yapimi 123



tig sisle canta kenari cicek yapimi 124



tig sisle canta kenari cicek yapimi 125



tig sisle canta kenari cicek yapimi 126



tig sisle canta kenari cicek yapimi 127



tig sisle canta kenari cicek yapimi 128



tig sisle canta kenari cicek yapimi 129



tig sisle canta kenari cicek yapimi 130



tig sisle canta kenari cicek yapimi 131



tig sisle canta kenari cicek yapimi 132



tig sisle canta kenari cicek yapimi 133



tig sisle canta kenari cicek yapimi 134



tig sisle canta kenari cicek yapimi 135



tig sisle canta kenari cicek yapimi 136



tig sisle canta kenari cicek yapimi 137



tig sisle canta kenari cicek yapimi 138



tig sisle canta kenari cicek yapimi 139



tig sisle canta kenari cicek yapimi 140


 


buzdolabı magnetleri



kızlarımın resimlerinden buzdolabıma magnet yaptım. düğünde dağıtılan magnetlerden bende kızlarımın resimlerini koyarak magnet yaptım. aslında eşim ve benimde fotoğraflarını yapacaktım fakat sonra vazgeçtim. 


buzdolabımın şirineleri işte burda


tig sisle canta kenari cicek yapimi 141





tig sisle canta kenari cicek yapimi 142



tig sisle canta kenari cicek yapimi 143



tig sisle canta kenari cicek yapimi 144







tig sisle canta kenari cicek yapimi 145


incili burma küpelerim



tığ ile yaptığın burma küpelerim. bu burmaları yada kurtçuk diyenlerde var perde uçlarına yaparlardı.  nette dolaşırken gördüğüm bu küpeleri çok beğendim ve hemen yaptım. 


daha önce şal ördüğüm siyah filoş ipten 15 zincir çektim. her dolguya 3 er tane doldurarak burma yatım. sonra ipe inci boncukları dizerek kenarından ördüm. işte sonuç. 



tig sisle canta kenari cicek yapimi 146


tig sisle canta kenari cicek yapimi 147



tig sisle canta kenari cicek yapimi 148



tig sisle canta kenari cicek yapimi 149



tig sisle canta kenari cicek yapimi 150



tig sisle canta kenari cicek yapimi 151



tig sisle canta kenari cicek yapimi 152



tig sisle canta kenari cicek yapimi 153


kapri



kızımın çok sevdiği fakat paçaları kısa gelen kot pantalonunu ufak bir değişimle kapriye çevirdim. paçalarını kesip yanına bir düğme iliştirdim. şimdi daha da severek giyiyor.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 154



tig sisle canta kenari cicek yapimi 155



tig sisle canta kenari cicek yapimi 156



tig sisle canta kenari cicek yapimi 157


 



dıy kolye



dün   kola şişesinden küpelerini yaptığım takılarımın bugün Banu ablanın hatırlatmasıyla kolyesini yaptım. çok güzel oldular hemde çok kolay.


 bu arada yapımını nerede olduğunu buldum sağolsun sümeyye bilgilendirdi.teşekkür ederim sümeyye orijinali burada



tig sisle canta kenari cicek yapimi 158



tig sisle canta kenari cicek yapimi 159



tig sisle canta kenari cicek yapimi 160


dıy küpelerim

kola şişesinden yaptığım geri dönüşüm küpelerim .çok güzel oldu.  dün nette dolaşırken buldum bu küpeleri . hemen bende yaptım.yapılışını aşama aşama resimle kaydettim. umarım anlaşılmıştır. fakat  nereden bulduğumu bulamadım. o yüzden adres veremiyorum. hatırlarsam mutlaka adresini paylaşırım.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 161



tig sisle canta kenari cicek yapimi 162



tig sisle canta kenari cicek yapimi 163



tig sisle canta kenari cicek yapimi 164



tig sisle canta kenari cicek yapimi 165



tig sisle canta kenari cicek yapimi 166



tig sisle canta kenari cicek yapimi 167



tig sisle canta kenari cicek yapimi 168



tig sisle canta kenari cicek yapimi 169



tig sisle canta kenari cicek yapimi 170





ahşapdan papağan

Denizin ahşap oymadan yaptığı papağan.olağan üstü canlı duruyor. gerçek gibi. ahşap oyularak renklendirilmiş.bir hayli emek harcanmış. renkler çok canlı olmuş gerçek gibi. ellerine sağlık Deniz.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 171



tig sisle canta kenari cicek yapimi 172



tig sisle canta kenari cicek yapimi 173


peçete transferinden vazo



daha önceleri bir peçete transferi denemiştim. sonuç fiyasko olmuştu. ama yımadım tekrar denedim. bu ikinci denemem fakat sonucun iyi olduğunu düşünüyorum. sizce?

bu vazoyu çok sevdiğim arkadaşım Semra'ın tayini çıktı. Eskişehire gidiyorlar ona beni hatılaması adına bir vazo yapmak istedim.her gördüğünde beni hatırlaması için.  unutulmamak dileğiyle.çünkü sen hiç unutulmayacaksın. canım arkadaşım benim.



tig sisle canta kenari cicek yapimi 174



tig sisle canta kenari cicek yapimi 175



tig sisle canta kenari cicek yapimi 176



tig sisle canta kenari cicek yapimi 177



tig sisle canta kenari cicek yapimi 178



tig sisle canta kenari cicek yapimi 179



tig sisle canta kenari cicek yapimi 180



tig sisle canta kenari cicek yapimi 181



tig sisle canta kenari cicek yapimi 182


ahşap oymacılığı



Deniz'in  ahşap oymacılığından  yapmış olduğu  besmele. kıl testere ile yapılmış. daha sonra sizlerle yapmış olduğu diğer çalışmaları da paylaşacağım. hepsi mükemmel olmuş. bu işe el atmalıyım en kısa zamanda çünkü muhteşem güzellikler ortaya çıkmış.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 183





tig sisle canta kenari cicek yapimi 184


tig sisle canta kenari cicek yapimi 185


benimde artık tealight mumluklarım var



bir tealight mumluk modasıdır gidiyor. ben kusur kalırmıyım. hemen biten ton balığı kutularını kapladım.yaşasın  artık benimde tealight mumluklarım var. 






tig sisle canta kenari cicek yapimi 186



tig sisle canta kenari cicek yapimi 187



tig sisle canta kenari cicek yapimi 188



tig sisle canta kenari cicek yapimi 189



tig sisle canta kenari cicek yapimi 190



tig sisle canta kenari cicek yapimi 191



tig sisle canta kenari cicek yapimi 192






yapay çiçeklerden kapı süsü

eski yada fazla olan yapay çiçekleri değerlendirme. ben fazla olan çiçekleri kapı süsü olarak değerlendirdim. mukavvayı servis tabağı ile çizip kestim. üzerine mukavva görünmesin diye renkli karton yapıştırdım. onun üzerine de yapay çiçekleri sıcak silikon ile yapıştırdım.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 193



tig sisle canta kenari cicek yapimi 194


tig sisle canta kenari cicek yapimi 195



tig sisle canta kenari cicek yapimi 196



tig sisle canta kenari cicek yapimi 197



tig sisle canta kenari cicek yapimi 198



tig sisle canta kenari cicek yapimi 199



tig sisle canta kenari cicek yapimi 200



tig sisle canta kenari cicek yapimi 201






çerçeveleri yenileme

eski ve kırılan çerçevelere yeni bir form vererek değerlendirdim.  çiçek ambalajını parlak olduğu için alt zemin yaptım. üzerine gemi  ve çiçekler yapıştırdım. istenilen objeler konularak da değiştirilebilir. resim çekerken ışık ile birlikte farklı renge bürünmesi çok güzel oldu.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 202






tig sisle canta kenari cicek yapimi 203



tig sisle canta kenari cicek yapimi 204



tig sisle canta kenari cicek yapimi 205



tig sisle canta kenari cicek yapimi 206



tig sisle canta kenari cicek yapimi 207



tig sisle canta kenari cicek yapimi 208



tig sisle canta kenari cicek yapimi 209



tig sisle canta kenari cicek yapimi 210



tig sisle canta kenari cicek yapimi 211



tig sisle canta kenari cicek yapimi 212


tel kırma tepsi örtüsü

siyah tül üzerine işlediğim tel kırma tepsi örtüsü fakat daha bitmedi kenarlarına çerçeve döndürecem. ama orta göbek modeli bu.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 213



tig sisle canta kenari cicek yapimi 214



tig sisle canta kenari cicek yapimi 215


bir geri dönüşüm daha



bir süt kutularını değerlendirme operasyonunu da başarıyla tamamladığıma inanıyorum. geri dönüşümlere bayılıyorum. bir şeyleri değerlendirmek beni mutlu ediyor. çöpe gitmediğine çok seviniyorum.gerçi değerlendirmesemde mutlaka geri dönüşüm çöplerine atıyorum.  






tig sisle canta kenari cicek yapimi 216



tig sisle canta kenari cicek yapimi 217



tig sisle canta kenari cicek yapimi 218



tig sisle canta kenari cicek yapimi 219



tig sisle canta kenari cicek yapimi 220



tig sisle canta kenari cicek yapimi 221



tig sisle canta kenari cicek yapimi 222



tig sisle canta kenari cicek yapimi 223



tig sisle canta kenari cicek yapimi 224



tig sisle canta kenari cicek yapimi 225



tig sisle canta kenari cicek yapimi 226



tig sisle canta kenari cicek yapimi 227


Türkişi tarzı boyama sehpa örtülerim.



keten üzerine Türk işi tarzında boyamıştım sehpa örtülerimi. sık sık da yıkıyorum. hiçbirşey olmadı. bunları 12 sene önce yapmıştım. hala severek kullanıyorum.  






tig sisle canta kenari cicek yapimi 228



tig sisle canta kenari cicek yapimi 229



tig sisle canta kenari cicek yapimi 230



tig sisle canta kenari cicek yapimi 231



tig sisle canta kenari cicek yapimi 232



tig sisle canta kenari cicek yapimi 233



tig sisle canta kenari cicek yapimi 234



tig sisle canta kenari cicek yapimi 235



tig sisle canta kenari cicek yapimi 236






plastik kanvastan abajur sarkıt yaptım.

  kızlarım korktuğu için aradaki lambayı açık bırakırdım. ama  ışık beni rahatsız ederdi . şimdi hem ışığı azalttım hemde güzel bir değerlendirme yaptım.

   abajuru duvarları yalıtımda kullanılan plastik kanvasa benzeyen bir plastik örgü ile yaptım. üzerini iple kanaviçe işler gibi işledim.

  5 lt plastik şişeyi kesip üzerine geçirdim.

yapım aşamlarını elimden geldiğince fotoğraflamaya çalıştım.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 237



tig sisle canta kenari cicek yapimi 238



tig sisle canta kenari cicek yapimi 239



tig sisle canta kenari cicek yapimi 240



tig sisle canta kenari cicek yapimi 241



tig sisle canta kenari cicek yapimi 242



tig sisle canta kenari cicek yapimi 243



tig sisle canta kenari cicek yapimi 244



tig sisle canta kenari cicek yapimi 245


marifetli arkadaşım AYCAN'ın yaptıkları

          bugün arkadaşım aycana kahve içmeye gittik. marifetli arkadaşımın yaptıklarını sizlerle paylaşmazsam büyük kayıp olur diye düşündüm. yapılışlarını görmedim ama sağolsun anlattı. bende size onları aktarıyorum. arkadaşım hepsi çok güzel ellerine sağlık. kıskandım valla.

               çamaşır suyu bidonunu kaplama :)  bidonu sapları birleşik olacak şekilde kesiyorsunuz. eskiyen kotlarınızı şeritler halinde kesip silikonla bidona kaplıyorsunuz. sonuç harika.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 246



tig sisle canta kenari cicek yapimi 247



tig sisle canta kenari cicek yapimi 248



tig sisle canta kenari cicek yapimi 249


 odun parçalarıyla dekoratif ayna :) deniz kenarından topladığı küçük odun parçalarını silikonla aynanın kenarlarına yapıştırın.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 250



tig sisle canta kenari cicek yapimi 251



tig sisle canta kenari cicek yapimi 252


pazar poşetlerinde kutu kaplama :) pazor poşetlerini şeritler halinde kesip 8 numaralı şişle kutunun boyunca örüyorsunuz.

 


tig sisle canta kenari cicek yapimi 253



tig sisle canta kenari cicek yapimi 254


sakallı ipten kumbara :) teneke kola kutularını sakallı iple kaplıyorsunuz. kumabaranız oldu.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 255


taşlarla bebek :) taş bebek :) denizden topladığı taşlarla yaptığı dede. ninesi ve kızı da yapılmak üzere. taş bebeklerin kolları ve yapıştırması için çiçek tutkalı kullanmış. ahşap boyalarıyla boyamış sonuç harika : 


tig sisle canta kenari cicek yapimi 256



tig sisle canta kenari cicek yapimi 257



tig sisle canta kenari cicek yapimi 258



tig sisle canta kenari cicek yapimi 259


 



kırılan taçların değerlendirilmesi



artık evde kırılan taç toka v.s atmıyoruz. ne yapıyoruz. başka alanlarda değerlendiriyoruz. kırılan taçtaki kelebeği banyo aksesuarı olarak kullandım. 






tig sisle canta kenari cicek yapimi 260



tig sisle canta kenari cicek yapimi 261



tig sisle canta kenari cicek yapimi 262



tig sisle canta kenari cicek yapimi 263



bunlarda diğer banyo aksesuarları, fikir vermesi adına...



tig sisle canta kenari cicek yapimi 264



tig sisle canta kenari cicek yapimi 265



tig sisle canta kenari cicek yapimi 266


yılbaşı



çok beğendiğim yılbaşı temaları






tig sisle canta kenari cicek yapimi 267



 . 










tig sisle canta kenari cicek yapimi 268



tig sisle canta kenari cicek yapimi 269



tig sisle canta kenari cicek yapimi 270



tig sisle canta kenari cicek yapimi 271



tig sisle canta kenari cicek yapimi 272



tig sisle canta kenari cicek yapimi 273



tig sisle canta kenari cicek yapimi 274



tig sisle canta kenari cicek yapimi 275


kül kedisinin rüyası



kızlarımla oynadığımız hafta sonu etkinliği . masal başlıyor.  kül kedisi bahçeleri suladıktan sonra çok yorulmuş bir köşeye oturmuş. 






tig sisle canta kenari cicek yapimi 276


                   okadar yorulmuş ki orada uykuya dalmış


tig sisle canta kenari cicek yapimi 277


        ve rüya görmeye başlamış. rüyasında bir sihirli değnek gelmiş dokunmuş.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 278


               kül kedisi rüyasıda prenses olmuş salıncakta sallanıyormuş. rüya öyle güzelmişki hiç uyanmak istememiş. sonra bunun rüya değil sihirli değnek ile gerçek olduğunu anlamış ve hayatının sonuna kadar mutlu yaşamış.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 279



tig sisle canta kenari cicek yapimi 280 


 


tig sisle canta kenari cicek yapimi 281



tig sisle canta kenari cicek yapimi 282



        kül kedisinin rüyasının gerçekleşme aşamaları 



tig sisle canta kenari cicek yapimi 283



tig sisle canta kenari cicek yapimi 284



tig sisle canta kenari cicek yapimi 285



tig sisle canta kenari cicek yapimi 286
 


noel baba



 yeni yıl size ve sevdiklerinize sağlık ve bol şans getirir inşallah.  






tig sisle canta kenari cicek yapimi 287



tig sisle canta kenari cicek yapimi 288



tig sisle canta kenari cicek yapimi 289



tig sisle canta kenari cicek yapimi 290






yılbaşı ağacı



yeni yıl gelmeden bende bir ağaç yaptım. 






tig sisle canta kenari cicek yapimi 291



tig sisle canta kenari cicek yapimi 292



tig sisle canta kenari cicek yapimi 293






kutu kapladım

bitmiş olan kahve kutularını yapışkanlı kağıt ile kapladım. çerezlik yaptım.











tig sisle canta kenari cicek yapimi 294

öncesi












tig sisle canta kenari cicek yapimi 295

sonrası












tig sisle canta kenari cicek yapimi 296





kermese hazırlık



okulumuzun yaptığı kermese bende sigara böreği yaptım. kermeste ayrıc görevliyim. birde yaptığımız ürünlerin fiyatlandırılmasında kullandığımız etiketleri ben yaptım. güzel görünmesi adına. 






tig sisle canta kenari cicek yapimi 297



tig sisle canta kenari cicek yapimi 298



tig sisle canta kenari cicek yapimi 299



tig sisle canta kenari cicek yapimi 300


çocuk odalarına isim



çocukların odalarına isimlik yaptım. kapıya asamadım yataklarının başına astım. kolilerin kartonlarından kare biçiminde kestim üzerine elişi kağıdı yapıştırdım sonra beyaz yapışkanlı kağıttan oymalı kestim içindeki harfleri kendim yazdım. herhangi bir şablon kullanmadım. kurdelelerini arkadan koli bantı ile sabitledim. 






tig sisle canta kenari cicek yapimi 301 







tig sisle canta kenari cicek yapimi 302



tig sisle canta kenari cicek yapimi 303



tig sisle canta kenari cicek yapimi 304



tig sisle canta kenari cicek yapimi 305


peynir kutusundan kumbara




        biten peynir kutusunun kumbaraya dönüşmesi. üzerini kaplama kağıdıyla kaplayıp kurdeleyle süsledim. kapağını sıcak bir şeyle erittim. 






tig sisle canta kenari cicek yapimi 306



tig sisle canta kenari cicek yapimi 307



tig sisle canta kenari cicek yapimi 308



tig sisle canta kenari cicek yapimi 309


tel kırmadan ayakkabı çantası







     Nihayet çantayı bitrebildim. biraz zor oldu içindeki kartonları kapladım. silikonla yapıştırdım. kurdeleden sap yaptım. artık kullanıma hazır. 






 tig sisle canta kenari cicek yapimi 310



tig sisle canta kenari cicek yapimi 311



tig sisle canta kenari cicek yapimi 312



tig sisle canta kenari cicek yapimi 313


tacım ve saç bantlarım

ben ve kızlar sürakli taç ve saç bandı  kullanıyoruz. istediğimiz saç bantlarını ben kendim yapıyorum. tuhafiyeden 35- 40 cm. kadar istediğim model kurdele alıyorum ucuna 1 cm eninde olan lastiklerden başımın ölçüsüne göre  dikiyorum. işte sana saç bandı.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 314



tig sisle canta kenari cicek yapimi 315


tig sisle canta kenari cicek yapimi 316



tig sisle canta kenari cicek yapimi 317



tig sisle canta kenari cicek yapimi 318



tig sisle canta kenari cicek yapimi 319



tig sisle canta kenari cicek yapimi 320


tig sisle canta kenari cicek yapimi 321
 tacım örgüden. tacın çiçeğini kağıt iple ördüm. sert dursun diye. sonra içinden geçirdim. altını silikonlamadım. çıkartıp istediğim çiçek kurdele v.s. takabiliyorum.  


tig sisle canta kenari cicek yapimi 322



tig sisle canta kenari cicek yapimi 323


pijamalık

çocuk odalarına çok güzel bir pijamalık. hem ortadan kadırıyor, hemde güzel görünüyor. isteyen oyuncaklarıda koyabilir . nasıl yapıldığını bilbiyorum ama çok hoş görünüyor. 


tig sisle canta kenari cicek yapimi 324
  


PEMBİŞ

    bizim bir pembişimiz var çok değerli. kızımın pembişi yıllardır onunla yatar onunla kalkar. tatillere bile bizimle gelir. hiç yanımızdan ayırmayız. o ailemizin bir parçası. dolayısıyla ben de onun annanesi onun için elişi defterinde gördüğüm 5 lt  plastik şişeden yatak yaptık.nasıl ama.....


    



tig sisle canta kenari cicek yapimi 325



tig sisle canta kenari cicek yapimi 326



tig sisle canta kenari cicek yapimi 327



tig sisle canta kenari cicek yapimi 328



tig sisle canta kenari cicek yapimi 329



tig sisle canta kenari cicek yapimi 330
pembiş için yapılan beşik.5 lt plastiksu şişesinden yapıldı. şişeyi 3 bölüme ayırdıktan sonra ayrı ayrı kumaşla kapladım. daha sonra bu  parçaları birleştirdim. birazda süsleme tamamdır.


kutuları değerlendirme

            evdeki kutuları kaplama kağıdıyla kaplayarak kullanılır hale getirdim.şimdi daha şık ve güzeller. ayakabı, kemer ve terliklerimi topladılar.






tig sisle canta kenari cicek yapimi 331



tig sisle canta kenari cicek yapimi 332



tig sisle canta kenari cicek yapimi 333



tig sisle canta kenari cicek yapimi 334



tig sisle canta kenari cicek yapimi 335



tig sisle canta kenari cicek yapimi 336



tig sisle canta kenari cicek yapimi 337



tig sisle canta kenari cicek yapimi 338


ponponlu havlu

 Bu havluları başka bir yerde görmüştüm. çok güzellerdi. bende kendi banyoma uygun renklerde yaptım.


tig sisle canta kenari cicek yapimi 339



tig sisle canta kenari cicek yapimi 340



tig sisle canta kenari cicek yapimi 341
ponponları yaptıktan sonra bir sıra tığ ile kafes yaptım. ve ponponları ortaladım. ponponların bağlandığı yerlerden tığ ile ekledim. bu kadar.


alüminyum folyo çalışmaları.

bunlar daha önceden yapmış olduğum çalışmalar. arkadaşım

No comments:

Post a Comment