Tuesday, October 22, 2013

5 mille patik yapımı

Merhaba sevgili site takipçilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün 5 mille patik yapımı makalesini sunmaya karar verdik.

Evet sevgili blog arkadaşlarım canım izleyicilerim , takipçilerim  herkese  merhabalar efendim ,yine arşivden daha öncede hatırlayanınız olurmu bilmem, beş şiş patik modellerimi bu postumda  sizlerle  paylaşmak istiyorum...

Selamlar Sevgiler Esen kalın...


5 mille patik yapimi 1



5 mille patik yapimi 2



5 mille patik yapimi 3






Üstte gördüğünüz bu beş şiş patikler çeyizim için örülmüştü vakti zamanında:)) benimde çok beğendiğim bir modeldir...



5 mille patik yapimi 4



5 mille patik yapimi 5



5 mille patik yapimi 6



5 mille patik yapimi 7



5 mille patik yapimi 8



5 mille patik yapimi 9



5 mille patik yapimi 10



5 mille patik yapimi 11


Efendim siyah ve pembe işlemeli  olan beş şiş patikleride ben deniz ördü:)) face sayfamda üzerinin işlendiği  minik çiçekleri anlatmaya çalışmıştım  bundan epey zaman önce, inş yeşil yaprak kısımlarınada yaparken resimleyip sizlerle paylaşıcam keza işlenmeyi bekleyen 10 patik daha var:))


Bu makale ile alakali daha detayli yazi bulabileceginiz tavsiye ettigimiz bir web kaynagi : tığ patikleri

No comments:

Post a Comment