Saturday, October 12, 2013

Şehitsiniz kardeşlerim. Bende şehit olabilsem..



sehitsiniz kardeslerim bende sehit olabilsem 1






diyor ki şehit olmaya geldim


burdan ayrılmam, ayrılamam..






keşke yanınızda şehit olarak yatan kızkardeşiniz olsaydım.Dünyadaki haksızlıklardan bıktım zaten. Ölenlere hiç üzülmüyorum beni üzen Müslümanım diyip Mısırdakilere terörist diyenler.. Demokrasi abidesi görünen gayri müslümlerin mısırda oy çokluğuyla gelen insanlara saygı duymaması.. Nerede İslamiyet çoğalsa gayrimüslümler hemen iş başında...






Şimdi gezi parkını boykot edenler hadi bunada sessiz kalmayın.Dünyada insan katli yapılıyor. Senin benim gibi , senin benim eşimiz, kardeşimiz, babamız, anamız,evladımız..Bir yerimize diken batsa acıtıyor oradakiler işkence çekiyor.. Ya Rab biliyorum ahir zamanda Müslümanlara eziyet artacak ama tepkisizde kalamıyorum..


çok üzgünüm kahvaltı boğazımdan gitmiyor neler geliyor aklıma neler. Gel artık Mehdi geel... 


No comments:

Post a Comment