Monday, October 21, 2013

profiterol tarifleri

Merhaba sevgili web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün profiterol tarifleri yazisini paylasmaya karar verdik.

profiterol tarifleri 1

CANLI CANLI ÇOK HEYECANLI :)...

Öncelikle –her zaman olduğu gibi- bir önceki yazıya gelen, birbirinden şeker yorumlarınız için teşekkür etmek istiyorum.

Aslında bu cümle blogumda sıklıkla kullandığım bir cümle. Geçenlerde bazı düzenlemeler yapmak için blogun arşivinde gezindim biraz ve o kadar çok yazıda rastladım ki bu satırlara…

“Bir önceki yazıma bıraktığınız şahane yorumlar için teşekkürler, iyi ki varsınız” gibi….

Şimdi bir kez daha mutluluk ile tekrarlıyorum; çoook teşekkürler.

Profiterol tarifini bloga videolu eklemek fikri uzun süredir aklımda, okuyanlar bilirler; yapımı çok basit ama püf noktaları çok fazla olan bu tarifi, blogda uzun uzun ! anlattım yıllar önce.

Deneyip, beğenenlerin sayısı bir hayli fazla ama bunun yanında yapıp, istediği sonucu alamayan kişiler de mevcut. Bu kişilere de elimden geldiği, dilimin döndüğünce, yorumlara yanıt vererek, anlatmaya çalıştım bu zamana kadar.

Geçenlerde 232. yorumu yanıtlarken ! dedim ki; “galiba en sonunda bu tarifi videolu ekleyeceğim” :)

Çünkü yumurtalar eklendikten sonraki hamurun kıvamını, sürekli betimlemeler ile anlatmak zorunda kalıyordum.

İşte; “pastacı kreması gibi, pudingten biraz koyu gibi, akışkan ama sulu değil gibi” ya da “şu kıvama ulaştığınızda yumurta eklemeyi bırakın gibi, fırında iken şu görüntü olduğunda ısıyı düşürün gibi” vs. vs. vs…

Eş dost sohbetlerinde sürekli; “profiterol tarifini videolu eklemek istiyorum artık, kelimeler bitti anlatmak için :)” diye konuşurken, uzun yıllardır medya sektöründe görev yapan, sevgili Serkan; “yaparız arkadaşım en güzelinden” dedi :) Sağ olsun, olağanüstü bir emek harcayarak yaptı da…

Ben bugüne kadar sanırdım ki benim çenem sadece yazı yazarken düşüyor :) öyle değilmiş, “yazarken çok uzun sürüyor, şunu videolu iki dakikada anlatıvereyim” dediğim tarif bile yirmi iki dakika sürdü ! :)

Yok yok ben gayet gevezeyim, ispatlandı bu :)

Hafta sonu aile büyükleri ve arkadaşlara defalarca “gala” yapıldı :) Yorumlar ise genellikle; “yemek programı gibi olmuş” şeklindeydi. Öyle bir iddiam yok :) amacım sadece sizlere bu tarifi en ayrıntılı şekilde aktarmak…

Hatta günlerce emek harcanan bu çalışma gözümü öyle korkuttu ki, başka bir videolu tarif daha ekler miyim? Bilemiyorum :)

Devletşah şekerim, seni bir kez daha kutluyorum, bizim usul makarna projesinde, onlarca videonun altından başarı ile kalktığın için, gerçekten çok zor bir şeymiş :)

Bu arada, benim yer aldığım videoları yayınlaman için, önerdiğin üzere :) imza kampanyası başlatıp, sesimi geniş kitlelere duyurmaya başladım :)) haberin olsun…

Keyifli seyirler diliyorum efendim, beğenmeniz dileğiyle...



Profiterol Tarifi from hunerlibayanlar on Vimeo.




Kesinlikle hosunuza gidecek ilginc yazilar : kolay profiterol tarifi

No comments:

Post a Comment