Tuesday, October 29, 2013

Memang CLEVER betoi ni..



Ketika dalam kereta baru2 ni.. Alisha duk la sebut GOOD JOB.. tapi punca dia sebut saya dah lupa.. bila dia cakap camtu, saya pun terus lah suruh Alisha sebut CLEVER... Anak bertuah saya ni pun apa lagi.. dengan confident nya sebut "KELEBER".. pastu saya ajar lagi sebut CLEVER.. Alisha tetap jugak sebut KELEBER... 






Pastu saya cakap dekat Alisha "Kakak cuba sebut betul2".. *maksud saya, nak suruh Alisha sebut CLEVER tu dengan betul la... sekali anak saya yang baik budi pekerti ni, terus sebut.. "Betul.. betul.. betul.." siap dengan nada upin ipin lagi.. hahhahah






Nampak tak?? Betapa tak layaknya saya jadi guru?.. hahha... Sepatutnya saya kene cakap "Kakak cuba sebut CLEVER dengan sebutan yang betul".. Ni kejadian kedua.. haritu dah terkena sekali pasal JUMP... (",)







Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.











memang clever betoi ni 1


memang clever betoi ni 2


tekan SINI untuk perkongsian bersama





No comments:

Post a Comment