Thursday, October 17, 2013

el örgüsü elbise

Merhaba degerli web sitesi takipçilerimiz. Bugunku yayinimiz el örgüsü elbise.


EL ÖRGÜSÜ ELBİSE


Aslında ben bu elbiseyi ilk başlarken kazak yapacaktım. Ancak baktım ip fazla elbiseye çevirdim. Gördüğünüz gibi böyle birşey çıktı ortayı,


el orgusu elbise 1
 İki parça olarak etekten başladım ebruli iple. Bel kısmına gelince bedenime göre ilmeklerden kestim.


el orgusu elbise 2


Belindeki kemeri yapmak için bir yumak yeşil iple kemer yaptım. Kemeri tek tığla sık iğne olarak bel ölçüsüne göre boyuna işledim ve tam kesilmiş ilmikleri kapatacak şekilde iğneyle makina dişiki gibi yapar gibi elde ince ince diktim.


el orgusu elbise 3


Yaka kısmınına gelince, önce misineli tığla harduşe işledim, üzerine de tek tığla ilmek alarak sık iğne yaptım,


el orgusu elbise 4
 Son olarak etek ucuna, kol ucuna düz yeşilden tek tığlasık iğne yaptım. sonuç olarak böyle birşey çıktı ortaya. Aslında çok güzel oldu çok da kolay.İnsan eline yumak ve tığları alınca aklına olmadık planlar geliyor uygulayıncada çok güzel oluyor. Helede yapılan şeyleri kullanmak çok zevki oluyorrr


el orgusu elbise 5



Bu konu ile alakali daha fazla yazi inceleyebileceginiz onerecegimiz bir site : yazlık bebek örgü modelleri

No comments:

Post a Comment