Friday, October 11, 2013

kolay kalbura bastı tarifi

Merhaba degerli web sitesi okurlarimiz. Simdiki makalemiz kolay kalbura bastı tarifi.



kolay kalbura basti tarifi 1
 Canlarım bu aralar çok yoğunum: oğluşum geldi sınav arası boşluğu canım yavrum üşenmeden 13 saatlik yola tahammül edip geliyor  .Annelik işte ben mutfaktan sofra kur, topladan,çamaşırları yıka , ütü yerleştir  (asla şikayetçi değilim) zaman bulup pc nin başına geçip postlarımı zar zor atabiliyorum .Olsun gende yetiştire biliyorum. ALLAHIM sağlık versin de.Bu gün cancağızımın isteği üzerine KALBURA BASTI tatlısı yaptım, çekttiğim resimlerin ikiside hoşuma gittiği için ikisinide yayınladım.sizler hangi resmi beğendiniz acaba?


kolay kalbura basti tarifi 2
Sizlere güzel bir hafta dileyerek tarifimi veriyorum.



 MALZEMELER:

150gr oda sıcaklığında margarin

1 Çay bardağı sıvı yağ

1 Yumurta

1Paket kabartma tozu

1 Paket vanilya

Alabildiği kadar un

1 Çay bardağı ceviz içi

ŞERBETİ İÇİN

2,5 su bardağı şeker(şerbeti önceden kaynatıp soğutalım,kaynama süresi 15dk yeterlidir.)

3 Su bardağı su

YAPILIŞI:

Yoğurma kabımıza yağları ,yumurtayı,kabartmatozu ,vanilyayı koyup karıştıralım daha sonra azar azar unu ilave edelim kulak memesi yumuşaklığında  hamur elde edelim .Hamurdan ceviz den biraz büyük parçalar alıp

rende veyahut süzgeç arkasında  bastırıp açalım içine dövülmüş cevizden koyup yuvarlayarak resimdeki gibi yapalım fırın tepsimize dizelim,kızarınca fırından çıkarıp hemen soğuk şerbeti üzerine dökelim soğuyunca servis edelim:))))

                                                                                                      hamurları şekillendirdiğim süzgeçim


kolay kalbura basti tarifi 3


kolay kalbura basti tarifi 4




Ilgilenebileceginiz enterasan bir yazi : kalbur bastı tarifi

No comments:

Post a Comment