Sunday, October 27, 2013

The Balm Pudra ve Fondöten Fırçaları



the balm pudra ve fondoten fircalari 1
Bugün radarımızda The Balm'dan Powder to the People pudra fırçası ile Blend a Hand fondöten fırçası var. Pudra fırçasını aylar önce almış, ilk günler kullandığımda oldukça beğenmiştim. Bunun üzerine Anneler Günü indiriminde fondöten fırçasını da edindim ve diğerini de yedekledim.


the balm pudra ve fondoten fircalari 2
Fırçalar yukarıdaki gibi şeffaf silindir kutularda satılıyor. Yani taşıması oldukça kolay. Pudra fırçasını aylardır kullanmama rağmen sap kısmındaki desenler ve yazılar neredeyse aynen duruyor. Buna takıntılı olanlar var, biliyorum. O yüzden açıklama gereği hissettim :) Kimisi de silinmesin diye ilk zamanlar üzerinden şeffaf oje ile geçiyormuş. Duyurulur!


the balm pudra ve fondoten fircalari 3
Kıllarının sıklığı yukarıdaki fotoğrafta açıkça görülüyor. Yumuşaklar fakat yine de bazen pudrayı tozutuyorlar. Bu kısımda pek şikayetim yok. Çünkü asıl şikayetim kıl dökmesi. Yıkarken pek olmasa bile yüzüme pudra uygularken mutlaka birkaç kıl döküyor veya kıllar kırılarak yüzüme yapışıyor. İlk aldığımda fark etmemiştim ama giderek arttı bu durum. Arada likit ürünler uyguladığım da oldu. Likitlerde bu kıl dökme durumu daha belirgin olarak yaşanıyor. Benzer şikayetleri diğer blogger arkadaşlarımın yazılarında da okudum.


the balm pudra ve fondoten fircalari 4


Birkaç kullanımdan sonra kıllar genişliyor ve fotoğraftaki gibi bir hal alıyor.


Böylece tüm yüze rahatlıkla uygulama yapabiliyorsunuz.


the balm pudra ve fondoten fircalari 5


Fondöten fırçasını kullananlar ise gayet memnun. Sivri ucu ile burun kenarlarına uygulama yaparken oldukça pratik olacağını düşünüyorum. Pudra fırçası için bahsettiğim sorunlar fondöten fırçasında görülmüyor. Sadece bazı fondötenlerde izli bir görünüm bırakabiliyormuş. Benim de kullandıktan sonra farklı yorumlarım olursa bu yazının altına ekleme yaparım.






Sevgiler,


Nerwen


No comments:

Post a Comment